Monday, November 29, 2010

1year and half.....



entry kali ini aku nk ucapkn tahniah and congrats tuk smua bdak2 culinary arts seluruh malaysia dan juga kpd bdak2 accounts yg akan m'jalani praktikal yg akan b'mula pd 29th NOV(semlm)
aku cukup happy mmber2 aku dpt pergi praktikal kat tmpat yg dorang pilih...
as for aku...?????

hurm aku xdpt pegi ke tmpat yg aku pilih sbb ade paper yg kne repeat blik so aku agak sdih...

lpas je dorang blik dr praktikal selama 5/6 bulan turn aku and bdak2 lain(insyALLAH)plak pegi praktikal so s'thun stgh kot x jmpa dorang...
mmg GILER2 RINDU KOT NNTI...!!!!!!!
kat kolej skrang pn xramai bdak2 dsku intake aku gler rindu do kat korang...
terasa mcm d'pnggir kn pn ade gak...
but BELIEVE ME EVERYBODY HAVE THEIR OWN DESTINY...
so aku akan pegang pd ayat tu....





*important note:respect yourself if u want people to respect u...


No comments:

Post a Comment