Sunday, February 13, 2011

13th february 2011..

ok guys aku pasti korang thu ari ni berapa ari bulan kn...
tp mngkin bg s'stgh dr korang anggap tarikh ni xde pape,just an ordinary date kn...???
but it was a special day for me even though xde wat pape it just a simple wishes tp sngguh bermkna buat aku...
yyeeessss guys today it my birthday,
Happy 20th Birthday Syed Izmeer Syafique bin Syed Ahmad Kamal...


*sorry guys x thu ape name cake ni tp aku ramai org ske hehehehe

WELCOME TO THE CLUB IZMEER...!!!!!!!!
HAAHAHAHAHA diri ku da officially msuk 20 thun ape prasaan aku..???
hurm hajat aku tahun ni adalah...
aku nk ubah fikiran aku dr remaja ke belia yes maybe stgh korang akan anggap mcm poyo tp bg aku it time for me to change for my own good right..???
haaa msti korang akan tnya aku hadiah ape aku dpt kn hehehe...
for me hadiah yg paling TERINDAH dan TAK TERNILAI adalah FAMILY AND FRIENDS..
bg aku dorang umpama bittersweet dlm k'hidupan aku...
tp if aku diberi peluang tuk memilih hadiah ape yg aku nak msti la aku akan pilih.....






 (Iphone 4 hehehehe)

DENGAN....... 



(Honda Jazz *abaikan gadis itu)
kalau diberi pilihan la kn aku nk sgt dua-dua ni :)......
tp aku rse maybe lmbat lg kot or dlm mimpi je hehehehe.....


*to all my family member sorry if i been a bad boy in da family and to my friends thanks sbb layan dan jadi rakan2 ku and thanks for da wish.....







No comments:

Post a Comment