Friday, February 11, 2011

mungkinkah.???

sekarang tepat pukul 2:21AM tp aku mse tak tido...
nk thu sbb ape.??sbb aku tgh fikir same ade aku nk pergi ke tak...
hurm knfem korang tertnya2 aku nk pergi mna kn sok(pagi nanti)...
hehehehehe.....
 ok meh sni aku cite skit aku nk pergi mna sok(pagi nanti) hahahaha....







haaaa tmpat tu la aku nk pi..
sekadar mencuba nasib saja tp dlm mse yg sme aku nk sgt msuk..
sbb dr dlu lg aku mmg nk menceburi bidang ini cme...
heheheh aku ni pemalu skit sbb xbrani nk tnjolkn diri aku mcm bapak aku ckp
(patut la kau main drum dlm band kau sbb kau malu dan takut org tgk kau hahahahah)
itu hanya gurauan saja tp btul jugak kata bapak aku smpai biler aku nk malu and takut kat org..
be urself izmeer i know u can do it(self motivation)...
ok la takat ni je ok sok aku review kat korang sme ade aku berjaya atau tidak ok bye2...
assalamualaikum......



*doakan aku semoga aku berjaya pagi nnti amin....!!!!!!:)

No comments:

Post a Comment